تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 3413

انتقال موفقیت‌آمیز قلب اهدایی از مشهد به تهران

انتقال موفقیت‌آمیز قلب اهدایی از مشهد به تهران

انتقال موفقیت‌آمیز قلب اهدایی از مشهد به تهران رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزات بهداشت از عملیات موفقیت آمیز پیوند قلب از طریق انتقال هوایی قلب مردی ۲۶ ساله از مشهد به تهران خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امیرحسام علیرضایی، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان

انتقال موفقیت‌آمیز قلب اهدایی از مشهد به تهران

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزات بهداشت از عملیات موفقیت آمیز پیوند قلب از طریق انتقال هوایی قلب مردی ۲۶ ساله از مشهد به تهران خبر داد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امیرحسام علیرضایی، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت از عملیات موفقیت آمیز پیوند قلب از طریق انتقال هوایی قلب مردی 26 ساله از مشهد به تهران خبر داد و گفت: در این انتقال با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

علیرضایی افزود: قلب این قهرمان 26 ساله از مشهد به تهران منتقل شد و در بیمارستان امام خمینی به فردی 52 ساله با موفقیت پیوند زده شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این فرد در مشهد به دیگر بیماران نیازمند پیوند زده شد.

25000 بیمار در صف انتظار پیوند عضو هستند/ انجام 925 اهدای عضو در سال گذشتهکدام اعضای بدن می‌تواند از فرد زنده به بیماران پیوند زده ‌شود؟

انتهای پیام/

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.