تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۲۷
کد خبر : 9564

شیر مادر تاثیری در هوش و یادگیری کودک دارد؟

شیر مادر تاثیری در هوش و یادگیری کودک دارد؟

شیر مادر می‌تواند تمام نیاز‌های نوزاد را در شش ماه اول زندگی تامین کند و علاوه بر مواد مغذی، حاوی آنتی بادی‌ها و گلبول‌های سفید که دارد می‌تواند باعث پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها باشد. به گزارش سلامت روز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیر مادر علاوه بر مواد مغذی، می‌تواند باعث پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها

شیر مادر می‌تواند تمام نیاز‌های نوزاد را در شش ماه اول زندگی تامین کند و علاوه بر مواد مغذی، حاوی آنتی بادی‌ها و گلبول‌های سفید که دارد می‌تواند باعث پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها باشد.

به گزارش سلامت روز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیر مادر علاوه بر مواد مغذی، می‌تواند باعث پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها باشد.

ستایشی پور کارشناسان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به فواید شیر مادر گفت: شیر مادر باعث افزایش هوش و یادگیری کودک می‌شود.

ستایشی پور گفت: شیر مادر می‌تواند تمام نیاز‌های نوزاد را در شش ماه اول زندگی تامین کند و علاوه بر مواد مغذی، حاوی آنتی بادی‌ها و گلبول‌های سفید که دارد می‌تواند باعث پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها باشد.

کارشناسان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اراک می‌گوید: شیر دادن مادر به کودک باعث به وجود آمدن یک رابطه صمیمی میان مادر و فرزند می‌شود و به همین دلیل، باعث جلوگیری از بسیاری از اختلالات روانی میشود.

ستایشی پور معتقد است: کودکانی که از طریق شیر مادر تغذیه می‌شوند کمتر از سایر افراد به بیماری‌های زمینه‌ای مانند چاقی، دیابت و… مبتلا میشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.