تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 5864

عین‌اللهی: هیچ‌کس حق تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته را ندارد

عین‌اللهی: هیچ‌کس حق تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته را ندارد

عین‌اللهی: هیچ‌کس حق تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته را ندارد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ‌کس حق ندارد واکسن تاریخ گذشته به مردم تزریق کند. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر بهرام عین‌‌‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه همایش ملی «لاله‌های سپید» که به مناسبت

عین‌اللهی: هیچ‌کس حق تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته را ندارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ‌کس حق ندارد واکسن تاریخ گذشته به مردم تزریق کند.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر بهرام عین‌‌‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه همایش ملی «لاله‌های سپید» که به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از خانواده‌های معظم این شهدا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز حتما در نظر داشته باشند که در محیط‌های بسته همچون اتوبوس، هواپیما، قطار و مترو از ماسک استفاده کنند و امیدواریم که این پیک را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی گفت : همان گونه که قبلا اعلام کردم وارد پیک هفتم کرونا شده‌ایم و خوشبختانه مردم همچون گذشته همراهی و همکاری زیادی دارند.

عین‌‌اللهی تاکید کرد: مراکز بهداشتی و درمانی ما آمادگی لازم را برای ارائه خدمات دارند، اما امیدواریم نیاز نشود که مردم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تزریق برخی واکسن‌های تاریخ گذشته گفت: هیچ‌کس حق ندارد واکسن تاریخ گذشته به مردم تزریق کند. واکسن‌ها دارای کد UID هستند که تاریخ آن مشخص است و هیچ تغییری داده نمی‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: سازمان غذا و دارو نه‌تنها بر واکسن کرونا بلکه بر همه داروها نظارت دارد و‌ جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نیست.

واکسن کرونای تاریخ مصرف گذشته در سامانه ثبت نمی‌شود

انتهای پیام/

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.