تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 3732

مردم شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز هم ماسک بزنند

مردم شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز هم ماسک بزنند

مردم شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز هم ماسک بزنند سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی، استفاده از ماسک در فضای باز و بسته در این شهرها را ضروری دانست. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عباس

مردم شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز هم ماسک بزنند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی، استفاده از ماسک در فضای باز و بسته در این شهرها را ضروری دانست.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عباس شیراوژن با اشاره به نشست امروز 18 تیرماه ستاد ملی کرونا گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا، بر استفاده از ماسک در کلیه فضاها چه باز و چه سرپوشیده در شهرهای قرمز و نارنجی تأکید شد؛ همچنین استفاده از ماسک در شهرهای آبی و زرد در نقاط سرپوشیده یا پرازدحام و پرتردد ضروری است.

ضرورت تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا

وی ادامه داد: تزریق نوبت یادآور واکسن در کشورهای مختلف باعث کاهش موارد ابتلای بیماری کرونا شده است و به‌عکس کشورهایی که پوشش واکسن کاملی داشتند ولی زمان زیادی از تزریق واکسن کرونا گذشته مجدداً موارد ابتلا در آنها فراوان گزارش شده است، پس باید تزریق واکسن یادآور را جدی بگیریم.

سخنگوی ستاد ملی کرونا تصریح کرد: وزارت بهداشت در این راستا باید تعداد و ساعات خدمت‌رسانی مراکز واکسیناسیون را برای ایجاد تسهیل در امر واکسیناسیون، افزایش دهد.

وی در پایان افزایش مراقبت‌های مرزی در تمام مرزها با توجه به ابتلای فراوان در کشورهای همسایه از ترکیه تا امارات را دیگر مصوبه امروز ستاد ملی کرونا اعلام کرد.

رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کرونایی کشور بازگشت

انتهای پیام/+

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.