تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
کد خبر : 3995

وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم تهران/ آتش مهار شد! + فیلم

وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم تهران/ آتش مهار شد! + فیلم

وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم تهران/ آتش مهار شد! + فیلم سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران خبر داد. – اخبار اجتماعی – مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت رسول اکرم اظهار کرد: عصر امروز

وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم تهران/ آتش مهار شد! + فیلم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران خبر داد.

– اخبار اجتماعی –

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت رسول اکرم اظهار کرد: عصر امروز حادثه حریق در مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی بیمارستان حضرت رسول به اورژانس 115 گزارش شد.

وی افزود: 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

خالدی ادامه داد: متاسفانه بیمارانی که در طبقات بالایی قرار داشته‌اند دچار دودگرفتگی شده‌اند.

نجات افراد محبوس در طبقات بیمارستان توسط نیروهای آتش نشانی

همچنین سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز درباره این آتش سوزی گفت: بعد از ظهر امروز، وقوع یک آتش سوزی در بیمارستان رسول اکرم (ص) به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و عملیات اطفا حریق را آغاز کردند؛ در تحقیقات اولیه ماموران آتش نشانی مشخص شد، آتش سوزی در طبقه اول مرکز گوش و حلق بینی و سر و گردن این بیمارستان رخ داده است و چند نفر این مرکز درمانی محبوس هستند.

سخنگوی سازمان شهرداری آتش نشانی تهران تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع، ماموران آتش نشانی بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات نفس گیر توانستند آتش سوزی را مهار و افراد محبوس شده را نجات دهند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان هم اکنون در حال تخلیه دود هستند‌ و بررسی‌های تکمیلی جهت چگونگی وقوع آتش سوزی در محل حادثه ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: 150 نفر از بیماران و همراهان بیماران با اقدامات آتش‌نشانان نجات پیدا کردند و این آتش سوزی مجروحی برجای نگذاشت.

وی گفت: آتش نشانان هم اکنون در حال تخلیه دود هستند‌ و بررسی‌های تکمیلی جهت چگونگی وقوع آتش سوزی در محل حادثه ادامه دارد.

هیچ حادثه‌ای برای بیماران و پرسنل اتفاق نیفتاده!

اما دکتر تقی ریاحی؛ رئیس مجتمع بیمارستانی حضرت رسول اکرم نیز در گفت‌‌وگو با تسنیم درباره این آتش سوزی گفت: در بخشی از طبقه دوم ساختمان (بخش گوش و حلق و بینی) حریق رخ داده بود که باعث گسترش دود و زبانه های آتش از پنجره به طبقه بالا شد‌ه بود.

وی افزود: به کمک آتش‌نشان‌ها آتش‌سوزی در اسرع وقت کنترل شد و در این فاصله، تمام بیماران بستری در طبقات فوقانی، به بیرون منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با کنترل آتش‌، پرسنل و بیماران در حال بازگشت به بخش‌های مربوطه هستند و تیم آتش نشانی، اورژانس و مسئولان بیمارستان در محل حادثه حضور دارند.

ریاحی تصریح کرد: هیچ حادثه‌ای برای بیماران و پرسنل اتفاق نیفتاده و بیمارانی که به دلیل حریق به خارج از بیمارستان منتقل شده بودند در حال برگشت به بیمارستان برای ادامه روند درمان خود هستند.

انتهای پیام/

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.