تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۵
کد خبر : 14014

بهترین رایحه ها برای عطرهای زنانه و مردانه

بهترین رایحه ها برای عطرهای زنانه و مردانه

یک عطر خوب‌ می‌تواند مانند امضای شما عمل کند! عطر خوش‌رایحه حتی قبل و بعد از ورود شما به یک مکان، خبر از حضور شما در آن محل‌ می‌دهد؛ به‌همین دلیل بسیاری از افراد در انتخاب عطر بسیار حساس هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین رایحه‌‌ها برای زنان و

یک عطر خوب‌ می‌تواند مانند امضای شما عمل کند! عطر خوش‌رایحه حتی قبل و بعد از ورود شما به یک مکان، خبر از حضور شما در آن محل‌ می‌دهد؛ به‌همین دلیل بسیاری از افراد در انتخاب عطر بسیار حساس هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین رایحه‌‌ها برای زنان و مردان کدام موارد هستند؟ در این مطلب قصد داریم راجع‌به خرید عطر و رایحه‌‌های محبوب بین افراد بیشتر صحبت کنیم. اگر به‌دنبال عطر و ادکلن با رایحه خوب هستید، حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

عطرهای زنانه

برای آن‌که استایل شخصی خوبی داشته باشید، باید عطر زنانه مناسبی را هم انتخاب کنید. در دنیا انواع عطرهای زنانه با رایحه‌‌های مختلف وجود دارد که در ادامه به مشهورترین آن‌‌ها از نگاه افراد اشاره خواهیم کرد.

ادو پرفیوم امرالد گرین هاوس آو عود عطری نیش

بدون‌شک از خرید این عطر زنانه پشیمان نخواهید شد! در میان رایحه‌‌های مختلف عطر و ادکلن، ادو پرفیوم امرالد گرین هاوس آو عود عطری نیش در میان افراد جایگاه ویژه‌‌‌ای دارد. این عطر در سال 2022 به جهان معرفی شد. عطری نیش متعلق به برند هاوس آو عود است که اصالتی ایتالیایی دارد.

برای خرید عطر‌ می‌توانید به وب‌سایت سفیر مراجعه کنید. این عطر نرمی و طراوت ویژه‌‌‌ای داشته و مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده‌ است. اگر آقا هستید؛ اما رایحه این عطر را پسندیده‌اید، نگران نباشید! زیرا این عطر هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده است. ادو پرفیوم امرالد گرین هاوس آو عود عطری نیش در نت‌‌های بالایی ترکیبی از پرتقال تو سرخ، نارنگی، ترنج و فلفل صورتی است. در نت‌‌های میانی هل و زنجبیل و یاس را دارد و در نت‌‌های پایه، ترکیبی از عطر نعناع هندی، مشک سفید و عنبر سائل را خواهد داشت.

ادو پرفیوم زنانه تیست آو کیس لاریو

ادو پرفیوم زنانه تیست آو کیس لاریو یکی از بهترین رایحه‌‌های حال‌حاضر در بازار است. با خرید عطر از مجموعه سفیر‌ می‌توانید به اصالت این محصول مطمئن باشید. این عطر توسط برند لاریو به دنیا معرفی شده که اصالتی لهستانی دارد. در نت‌‌های بالایی رایحه‌‌‌ای از نارنگی، ترنج و گلابی را احساس‌ می‌کنید. در نت‌‌های میانی رایحه توت فرنگی، وانیل، ارکیده، رز سیاه و پشن فروت، درنهایت در نت‌‌های پایه هم رایحه کارامل، عود، کومارین و قهوه را احساس خواهید کرد.

ادو پرفیوم وات ابات پاپ هاوس آو عود

یکی دیگر از شاهکارهای برند ایتالیایی هاوس آو عود، اد پرفیوم وات آبات پاپ است. با استشمام این عطر، حس‌وحال عاشقانه‌‌‌ متفاوت را خواهید داشت. ادو پرفیوم وات ابات پاپ هم زنانه و هم مردانه است. این عطر در سال 2019 میلادی به جهانیان معرفی شد. با خرید عطر What about pop‌ می‌توانید نت‌‌ها و رایحه‌‌های جادویی مختلفی را استشمام کنید. به محض اسپری کردن این عطر، بوی پاپ کرن را استشمام‌ می‌کنید و به مرور زمان رایحه کارامل، خودش را نشان خواهد داد. در نت‌‌های بعدی‌ می‌توانید بوی خامه، اگزاوانیل، گل قمری نادر و درنهایت رایحه چوبی ملیحی را استشمام کنید. این عطر با نت‌‌های عجیب و غریبی که دارد، نماد واقعی از لوکس بودن است. جدای از بوی بی‌نظیر، طراحی شیشه What about pop هم بسیار جالب و کم‌نظیر است.

بهترین رایحه ها برای عطرهای زنانه و مردانه

عطرهای مردانه

در مجموعه عطری، آرایشی و پوستی سفیر، علاوه‌بر عطرهای زنانه‌ می‌توانید عطر مردانه هم خریداری کنید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه‌ می‌کند؛ به‌همین دلیل معتبرترین مرجع برای خرید عطر در ایران است. در ادامه مشهورترین عطرهای مردانه را هم نام خواهیم برد.

عطر مردانه کاریز مسترپیس

اگر به‌دنبال عطری از برند ایرانی، با قیمت مناسب و رایحه بی‌نظیر هستید، کاریز مستر پیس، بهترین انتخاب است. این عطر در سال 2023 به بازار معرفی شد و از همان ابتدا تاکنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌است. رایحه این عطر ترکیبی از عطر چوب با مرکبات مختلف است. نت‌‌های بویایی این عطر ترکیبی از جلبک دریایی، انواع مرکبات، ترنج و مشک، سدر و هدیون است. شرکت ایرانی مستر پیس‌ به‌عنوان مبدع این رایحه بی‌نظیر شناخته‌ می‌شود.

عطر اکسپلورر مون بلان مردانه

یکی دیگر از گزینه‌‌هایی که هنگام خرید عطر باید نام آن را به خاطر داشته باشید، عطر اکسپلورر مون بلان مردانه است. این عطر توسط شرکت آلمانی مون بلان در سال 2019 تولید شده‌است. سه عطرساز مشهور به‌نام‌‌های آنتوان مزوندیو، اولیویه پشو و جوردی فرناندز، مبدعان رایحه این عطر بودند. عطری سرشار از حس آزادی و مردانگی که نت‌‌های بی‌نظیری را ایجاد‌ می‌کند. عطر اکسپلورر مون بلان مردانه در خانواده بویایی آروماتیک و چوبی جای‌ می‌گیرد. این عطر در نت‌‌های بالایی رایحه فلفل صورتی، ترنج و مریم گلی را دارد. در نت‌‌های میانی رایحه چرم، هائیتی و وتیور، همچنین در نت‌‌های پایه رایحه دانه کاکائو، اندونزیایی، نعناع هندی و آمبروکسان را ایجاد‌ می‌کند. خرید عطر اکسپلورر را‌ می‌توان برای مردانی با سلیقه خاص مناسب دانست.

عطر سواق نوید محمدزاده مردانه

عطر سواق متعلق به برند ایرانی نوید محمدزاده است که در سال 2021 به دنیا معرفی شد. این عطر رایحه شرقی بسیار نابی دارد که همراه با عطر زنانه سواق به بازار معرفی شد. نت‌‌های عطر سواق را‌ می‌توان ترکیبی از آناناس، رز صورتی، چوب توس، وانیل، نعناع هندی و انگور جنگلی دانست. این عطر ایرانی هم مانند سایر عطرهای معرفی‌شده در فروشگاه اینترنتی سفیر موجود است.

بهترین رایحه ها برای عطرهای زنانه و مردانه

کلام آخر

در میان دنیای متنوع عطر‌‌ها و ادکلن‌ها، برخی نسبت‌به سایرین پرطرفدار‌تر هستند. اگر دوست دارید رایحه‌‌های محبوب عطر‌‌های مردانه و زنانه را بهتر بشناسید، خواندن این مطلب را به‌شما پیشنهاد‌ می‌کنیم. برای داشتن تجربه بهتر از خرید عطر‌‌های مشهور بازار‌ می‌توانید به مجموعه سفیر مراجعه کنید. این مجموعه در سال 1389 تاکنون در این حوزه فعال است. در حال‌حاضر هم انواع محصولات آرایشی و عطرها را از مشهو‌رترین برندها در مجموعه خود دارد. با خرید از این مجموعه، تجربه متفاوتی از خرید انواع عطر و محصولات معتبر خواهید داشت. در وب‌سایت مجموعه سفیر به آدرس www.safirstores.com می‌توانید انواع عطرهای مردانه و زنانه را با قیمت روز و جزئیات مربوط‌ به هر عطر مشاهده کنید.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.