تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۱
کد خبر : 14332

سلامت دندان‌ها با آدامس حاوی زایلیتول

سلامت دندان‌ها با آدامس حاوی زایلیتول

زایلیتول یک نوع شیرین‌کننده است که اغلب از گلوکز استخراج می‌شود. این شیرین‌کننده در برخی از میوه‌ها و سبزیجات طبیعی هم یافت می‌شود. زایلیتول در آدامس‌ها به عنوان یک شیرین‌کننده طبیعی استفاده می‌شود. این شیرین‌کننده شیرینی مشابه شکر دارد، اما کمتر کالری دارد و به دندان‌ها آسیب کمتری وارد می‌کند و به بهبود سلامت دهان

زایلیتول یک نوع شیرین‌کننده است که اغلب از گلوکز استخراج می‌شود. این شیرین‌کننده در برخی از میوه‌ها و سبزیجات طبیعی هم یافت می‌شود. زایلیتول در آدامس‌ها به عنوان یک شیرین‌کننده طبیعی استفاده می‌شود. این شیرین‌کننده شیرینی مشابه شکر دارد، اما کمتر کالری دارد و به دندان‌ها آسیب کمتری وارد می‌کند و به بهبود سلامت دهان کمک می‌کند.

زایلیتول به دلیل اینکه برای دندان‌ها مضر نیست، در برخی آدامس‌ها به جای شکر استفاده می‌شود. اما، مصرف زیاد زایلیتول ممکن است باعث عوارضی مانند نفخ، دل درد و اسهال شود، به همین دلیل بهتر است مصرف آن را محدود کنید و اگر عوارضی ایجاد شد، مصرفش را متوقف کنید. در زیر لیست آدامس‌های حاوی زایلیتول را مشاهده می‌کنید.

آدامس بی فرِش (B-Fresh) به قیمت تقریبی ۱۰ دلار برای هر بسته ۱۰۰ عددی به فروش می‌رسد و در هر کدام از آنها ۰٫۸۵ گرم زایلیتول وجود دارد.

آدامس اِسپرای (Spry) هم با قیمت تقریبی ۶٫۲۰ دلار در هر بسته ۱۰۰ عددی قابل خریداری است و در هر کدام از آدامس‌های موجود ۰٫۷۲ گرم زایلیتول استفاده شده است.

آدامس ایکس پونِنت (Xponent) نیز با قیمت تقریبی ۱۴ دلار در بطری‌هایی که شامل ۱۰۰ عدد آدامس هستند، به فروش می‌رسد و در هر کدام از آدامس‌ها نیز ۰٫۷۲ گرم زایلیتول دیده می‌شود.

آدامس زایلیچو (Xylichew) نیز با قیمت تقریبی ۹ دلار برای هر بسته ۱۰۰ تایی به فروش می‌رسد و در هر کدام از آدامس‌ها ۰٫۷۲ گرم زایلیتول به کار رفته است.

آدامس تریدنت (Trident) هم در انواع مختلف دارای زایلیتول است و در بسته‌های ۱۸ تایی به قیمت تقریبی ۱٫۲۹ دلار برای هر بسته به فروش می‌رسد. هر کدام از آدامس‌های تریدنت نیز ۰٫۱۷ گرم زایلیتول دارند.

آدامس زایلیتول میرادنت هم با طعم میوه تازه در بسته‌هایی که شامل ۳۰ عدد آدامس هستند عرضه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.